tildaisme

Alla inlägg under november 2014

Av Tilda - 5 november 2014 12:30

Hej
Andra inlägget på typ tre timmar.....
Men iallafall har vi nyss ätit och nu sitter vi på fritidsgården och bloggar (iaf jag).
Vi ska ha engelska om 40 min. Vi gör nåt arbete om olika länder.
Förlåt för att förra inlägget var kort och lite flummigt men jag hade typ 2 min på mig så.......


Bloggen kommer handla om detta fast mer såklart men detta är dem stora delarna!
? Min vardag
? Mode
? Bakning
? Skolan

Kom inte på något mer just nu men det lär ni väl märka!

Ha en bra dag
Hejdå!

Av Tilda - 5 november 2014 09:01

¡Hola!
Jag slutade blogga för ett tag sedan fast jag sa att jag skulle börja blogga men nu ska jag FÖRSÖKA igen (har "försökt" väldigt många gånger nu men...).

Idag är det onsdag vilket innebär skola... Hhöö"
Vi har haft musik och nu väntar jag på att NO ska börja!
Ska nog blogga mer när jag kommer hem!
Adios!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 vintrar som heter Tilda! En blogg om mode, bakning,min vardag och mycket mer!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg????
 Skriv i kommentarena (stavning)
 Snälla!!!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards